maandag

i can't stand the rain!



Nou iedereen heeft er wel een hekel aan. Ja je raadt t al REGEN.. Pokke regen verpest je humeur.. Je kapsel, je outfit, je nieuwe mooie schoenen helemaal verpest, omdat je perongeluk in een plas hebt gestaan. Kom je net van de kapper geen rot paraplu bij je sta je daar te denken hoe je dat nou gaat doen. Heb zelf een pesthekel aan PARAPLU'S die blijven 9 van de 10 keer nooit heel. Vind ik altijd zo rot pff sta je daar te strogglen met je paraplu die wegwaait en jou haast mee wilt nemen. NJah mij dan net als in die film ''Mary Poppins '' effect whahaha TORRIESS! (LOL) hahahah OPHOUDEN! Kom je thuis sta je voor je spiegel rot spijkerbroek die kletsnat is .. DAT IS ZO'N VIES EN ROT GEVOEL een natte spijkerbroek aan je lijf BAH bah BAHHHH! Maaaar wat wel lekker is .. lekker knus warm thuis met je ventje/wijffie ofzo don't know met een kop chocomelk.. op de bank of in bed.. Terwijl t aan het regenen is buiten.. Regendruppels die tegen je raam/dak aan ketsen.. En jij denken van 'Hehh wat ben ik blij dat ik lekker warm binnen zit!' Waar ik me dus ook aan erger is dat wanneer ik iets leuks wil gaan doen als ik bijvoorbeeld een 'DATE' heb haha het altijd moet regen.. Aangezien mn haar mn leven is..!@#$%

Geen opmerkingen: